OOH panou publicitar

5 beneficii ale publicității outdoor (OOH)

Publicitatea exterioară sau OOH (Out of Home) este una din cele mai răspândite dar și vechi forme de publicitate din R. Moldova. Mai ales în Chișinău, suntem bombardați zilnic cu mesaje pe diferite panouri publicitare mergând spre sau de la la muncă.

Pentru companii, publicitatea outdoor (OOH) este un canal sigur de comunicare cu clienții la nivel vizual deoarece mesajele publicitare sunt expuse 24/24 și sunt imposibil de evitat cu privirea.

Tipuri de panouri publicitare

  • Billboard – panouri în format 3x6m
  • Big Board – panouri în format minim 4x8m
  • Arcă – panouri sub formă de arcă amplasate deasupra drumurilor
  • Wall Board – panouri pe fațada clădirilor
  • CityLight
  • Console
  • Ecrane LED – ecrane de dimensiuni mari care se regăsesc la intersecții pricipale

Mai jos veți găsi punctele forte pe care le are publicitatea exterioară (outdoor).

Expunere permanenta 24/24h

Panourile OOH de obicei sunt amplasate în locuri strategice pe pe acostamentul străzilor astfel încât mesajul publicitar este expus 24/24h. Astfel șoferii cât și persoanele care călătoresc fie în transport propriu sau public vor vizualiza mesajele publicitare. Avantajul specific a publicității OOH în comparație cu alte canale fiind targetarea persoane ocupate, active care petrec mult mai puțin timp în fața televizorului.

Imposibil de evitat cu privirea

Panourile OOH amplasate strategic care au un mesaj foarte clar și un design atractiv sunt imposibil de evitat cu privirea.

Cost bun per 1000 de afișări (CPM)

Publicitatea exterioară este foarte atractivă din punct de vederea costurilor per mie de afișări. Un panou amplasat strategic într-un anumit punct din Chișinău, asigură un trafic mediu de 30.000 de persoane zi și care are un cost de 300 EUR / lună (ca exemplu) are un cost de 0.3 EUR pentru fiecare 1000 de vizualizări. Impresionant!

Poziționare strategică

Mesajele publicitare pot fi amplasate în apropierea magazinului, oficiului astfel încât să capteze atenția din nemijlocita apropiere, astfel putem crește vânzările care sunt efectuate din impuls. O altă modalitate, poate nu chiar loială din punct de vedere concurențial este plasarea mesajului publicitar în apropierea oficiilor, magazinelor concurenților, astfel “furând” clienții acestora.

Brand awareness

Un beneficiu indiscutabil pe care îl are publicitatea OOH este impactul pe care îl are în crearea unei imagini puternice a companiei. Chiar dacă panourile publicitare în formate mari presupun o investiție inițială mai mare acestea fac diferența între o companie și concurenții săi.