Publicitatea indoor sau Indoor Advertising este cel mai eficient dintre canalele netradiţionale. Publicitatea indoor, adresată clienţilor activi, generează impact sporit la costuri reduse per contact iar rata de memorare a mesajului publicitar este dublă sau triplă faţă de alte medii de comunicare.
Noi, Idegraf Advertising, ne dezvoltăm dinamic pe segmentul publicității indoor. În 2015 am lansat proiectul “Indoor Linella” pentru a oferi soluţii eficiente şi inteligente de promovare indoor. Reţeaua „Indoor Linella” este deja cel mai important actor pe piaţa publicităţii indoor în R. Moldova şi își continuă expansiunea.
Publicitatea este difuzată în 105 de supermarkete „Linella” amplasate strategic în toate sectoarele mun. Chişinău cât şi în suburbii. Numărul de contacte este estimat la aproximativ 50 000 zilnic, cu echivalentul lunar de 1 920 000 de contacte.
Magazinele sunt dotate cu echipament performant, care difuzează continuu mesajul video-audio (televizoare LED 32″ la case și sistem audio integrat pe întreg perimetrul magazinelor). Datorită acestui fapt mesajul publicitar este transmis către 100% vizitatori ai supermarketului.