Publicitatea la radio este una dintre cele mai solicitate medii de promovare. Radioul este pentru toţi, de la adolescenţi pâna la bătrîni şi peste tot – acasă, la serviciu, în maşină, în căşti etc. Punctele forte a radioului în calitate de canal de promovare sunt: canal ieftin de promovare, este canalul nr.1 la categoria “mediilor de dimineaţă”, targetarea publicului țintă, costuri mici de producție a spoturilor publicitare.
Radiolul este mediul ideal de comunicare în masă, atât drept canal mediatic de bază cât şi în campanii de promovare complexe. Pentru că este un vehicul media exceptional şi dacă campania la radio este planificată şi desfăşurată corect rezultatele nu se vor lasă aşteptate.
Piaţa din Republica Moldova numără peste 25 posturi radio cu acoperire regională şi națională. Peste 90% din populaţia ţării ascultă radio în difuzoare. Printre cele mai renumite posturi radio putem enumera: Russkoe Radio, Hit Fm, Radio Noroc, Retro Fm, Kiss Fm, Europa Plus, Maestro Fm, Muz Fm, Radio Zum, Fresh Fm, Publika Fm, Megapolis Fm, Cool Radio, Jurnal Fm etc.